Kampanie banerowe
Kampanie banerowe to rodzaj interaktywnej, animowanej ulotki reklamowej, która w sposób jasny i czytelny umożliwia zaprezentowanie aktualnej promocji oraz oferty danej Firmy w serwisach internetowych.
Reklama banerowa zachęca internautów do kliknięcia, a w efekcie do zapoznania się ze stroną reklamodawcy. Taki rodzaj reklamy, skuteczniej przyciąga wzrok internautę niż tekstowa oferta firmy i jest uzupełnieniem pozycjonowania serwisów internetowych.
Jakie korzyści
odniesiesz
z kampanii banerowej?
zwiększenie oglądalności swojej strony
wzmocnienie świadomości marki
przyciągnięcie uwagi internautów
uzupełnienie kampanii prowadzonych innymi kanałami
Projektujemy, wykonujemy i wdrażamy reklamę graficzną w postaci animowanej lub statycznej (banner tradycyjny, pływający, rozwijalny, skyscraper i inne).
Kampanie banerowe - sposoby
rozliczania
Cost per mile (CPM) - sposób rozliczania, polegający na płaceniu za 1000 wyświetleń danej reklamy banerowej.
Cost per click (CPC) - reklamodawca płaci za kliknięcia w banner. W tym przypadku można kupić określoną liczbę "kliknięć" lub dokonać płatności po zakończeniu kampanii.
Cost per action (CPA) - sposobem rozliczenia jest akcja użytkownika, którą może być przykładowo rejestracja w serwisie lub zapisanie się do newslettera.
Flat fee - reklamodawca decydujący się na model flat fee wykupuje czas (tydzień, miesiąc), przez który pojawiać się będzie jego banner. Natomiast nie wie nic na temat ilości wyświetleń – można je tylko szacować na podstawie danych historycznych.
Sprawdź nas! Darmowa analiza strony internetowej!